Mesh в 3D мапу

Ця інструкція про те, як з 2Д матриці отримати 3Д об'єкт для друку.

Час від часу виникає потреба в презентації двовимірних мап. Якщо топологія мапи складна, то виникають труднощі у її читанні.Наприклад ця мапа

є складною. Для полегшення розуміння публіки вважаю доцільним роздрукувати таку поверхню, аби люди мали з чим погратись, доки ти розповідаєш свою нудну презентацію.

Як це зробити? Дуже просто! Потрібно вивести у txt файл X Y Z координати кожної точки поверхні (\t розділення). Якщо поверхня змінюється різко, то варто проінтерполювати поверхню.

Далі я користуюсь SolidWorks. Спершу в Add-Ins потрібно ввімкнути ScanTo3D і далі відкрити ваш XYZ.txt файл, змінивши формат файлів для відкриття на PointCloud Files. Якщо все ок, то має загрузитись ваша хмарка файлів.

Наступний крок перетворити хмарку точок в Mesh і далі в поверхню. Для цього в дереві вашої деталі клацаєте на PointCloud і вибираєте Mesh Prep Wizard->next-(orientation method: none)>next->next->next- (Галочка на Optimize mesh with thin thikness)->next->next->next-(Галочку на Launch Surface wizard)->next-(Automatic creation)->next->update preview (не має бути червоних поверхонь. Якщо є -- збільшіть/зменшіть деталізацію повзунком)->next->ok

На цьому етапі має бути поверхня (хоча б  у дереві деталі).

Вибираємо площину "паралельну" поверхні у дереві. Наприклад Front Plane. І в ній малюємо прямокутник у розмір вашої поверхні. І далі Extruded Boss/Base, а далі все як на картинціі ok. Якщо не ок, то змініть Draft On/Off на наприклад 10deg.

На цьому етапі створення моделі завершено

Модель можна змінювати у розмірі і друкувати.

Це напевно не найкращий алгоритм і точно не найкраще пояснення, але буду радий, якщо воно вам допоможе.

Mesh в 3D мапу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Догори