Ця інструкція про те, як з 2Д матриці отримати 3Д об'єкт для друку.
Час від часу виникає потреба в презентації двовимірних мап. Якщо топологія мапи складна, то виникають труднощі у її читанні.Наприклад ця мапа
є складною. Для полегшення розуміння публіки вважаю доцільним роздрукувати таку поверхню, аби люди мали з чим погратись, доки ти розповідаєш свою нудну презентацію.
Як це зробити? Дуже просто! Потрібно вивести у txt файл X Y Z координати кожної точки поверхні (\t розділення). Якщо поверхня змінюється різко, то варто проінтерполювати поверхню.
Далі я користуюсь SolidWorks. Спершу в Add-Ins потрібно ввімкнути ScanTo3D і далі відкрити ваш XYZ.txt файл, змінивши формат файлів для відкриття на PointCloud Files. Якщо все ок, то має загрузитись ваша хмарка файлів.
Наступний крок перетворити хмарку точок в Mesh і далі в поверхню. Для цього в дереві вашої деталі клацаєте на PointCloud і вибираєте Mesh Prep Wizard->next-(orientation method: none)>next->next->next- (Галочка на Optimize mesh with thin thikness)->next->next->next-(Галочку на Launch Surface wizard)->next-(Automatic creation)->next->update preview (не має бути червоних поверхонь. Якщо є -- збільшіть/зменшіть деталізацію повзунком)->next->ok
На цьому етапі має бути поверхня (хоча б у дереві деталі).
Вибираємо площину "паралельну" поверхні у дереві. Наприклад Front Plane. І в ній малюємо прямокутник у розмір вашої поверхні. І далі Extruded Boss/Base, а далі все як на картинціі ok. Якщо не ок, то змініть Draft On/Off на наприклад 10deg.
На цьому етапі створення моделі завершено
Модель можна змінювати у розмірі і друкувати.
Це напевно не найкращий алгоритм і точно не найкраще пояснення, але буду радий, якщо воно вам допоможе.